Monday, March 15, 2010


"Tweetledum and Tweetledee"

Imorses kollade jag Alice i underlandet, the original, och nu har jag precis kollat klart den nyaste! Himla söt. Hon byter ju kläder en miljon gånger typ.. fy va festligt! Stora fluffiga klänningar att springa runt i :)

Kände att jag gick all out på gymmet idag. Ville träna tills jag svimmade typ..men gick inte riktigt så långt. Men hade så mycket energi och jag blev aldrig trött!? Maskinerna räckte liksom inte till haha. Gjorde ett konditionstest på cykel. Har blivit dålig igen hahaha. Inte längre häst Johanna. Men nu stör jag mig på att jag gjort alla andra test på löparbandet!! Så jag har kommit fram till att det var därför det var sådan skillnad. Håller ni inte med? Plus att jag har faktiskt inte tränat på..mer än en månad? UH ej ok. Men jag är ju i full fart igen så, snart så!



Imorgon ska jag leta jobb. Ut i solen igen. Den blåa skjortan gjorde susen idag, jag svävade fram på våriga moln. Synd att jag inte kan sätta mig på någon servering och njuta, eftersom jag äger 50öre tills nästa vecka (SLUTET på nästa vecka ehm).

"My cards are on the table..and I'm willing and I'm able" Jahaaa. Det var inte jag som sa det, utan 16åriga lille Bieber hihi. So don't give me that look! Plinga lite piano imorgon kanske? Vid kaminen, mmh skönt.

Jackie

No comments: