Sunday, March 14, 2010

"Your lips, my biggest weakness"

Jag kom precis på en sak. Hur gammal är Justin Bieber? 15år? Tänk er hans röst nu.. jämför med Nick Js röst i den åldern. Uuungefär likadana? Tog i alla fall samma toner. ..jag längtar helt enkelt tills det kommer en singel eller intervju där han helt plötsligt har hoppat in i sit manhood hahaha. Åh, gulligt. Sitter och lyssnar på hans skiva nu. LOVEIT. Kan man ha en härligare röst eller? Och han är ju hur soft som helst, inte massa mespop där inte. Duktiga pojkaar!



Har även precis sett Dear John. Fråga mig inte hur och var.. tur att inte min blogg är sådära poppis säger jag bara, phew. Jätte söööt, lite skumt slut? men ah. Kan det gå fel med Channing Tatum i en film, me thinks not? Och Amanda Seyfried har ju typ det härligaste håret ever. Långt och vågigt vill jag ha exakt nu nu nu.

Varför är det så himla speciellt med soldater? I'd take one! Any day.

Nu...ska jag, sitta kvar på min stol i köket och kolla mer film :) Jag har varit sådär dator aktiv igen! KOLLADE FÖRSTA NYA AVSNITTET AV JONAS! Aaah lycka it's back it's back hihi. Se så stora alla har blivit, i must say! Nick Jonas ftw.

Oboy på det kanske? Eller té..hmm, och en macka med uuust på. Och lite Justin Bieber - You smile, igen, på repeat v. Snart är det måndag! Jag är redo, bring on the sunlight. Ida G (mitt största fan vihoo!) Denna går ut till dig, påminner han inte lite om Robert Pattinson? Eller så som bilderna är tagna iaf? I like him anyhow, Jon Kortajarena.

Nu blev det ett monster inlägg igen, phuh! Men man är van nu eller?

Jackie

No comments: