Wednesday, March 17, 2010


"It's time to sink or swim"

SE! Nu är det sommar på bloggen hahah. No time to waste. Tänkte insperera vädret utomhus med lite light and DUBAI.. eller iaf med den nya headern :P Åh, det var ganska litee överhettat den dagen (ERIKA hahaha förlåt) Men ah, good times.

Det blev inget gym. Var ju nästan för sent ute för det första.. och bussen kom inte!? så jag tog det som ett sign. Plus att jag skulle ändå bara dit och springa lite, så jag tänkte..jaha varför kan jag inte springa hemma ist? Viiilket jag gjorde. Dansade lite på vägen med, allt blir mycket bättre då. OCH jag ska verkligen göra om mitt konditionstest på RÄTT maskin denna gången. Pff, sprang ju i stort sett helaa rundan idag, så min kondis är precis där den skall vara thankyouverymuch.

Det är sommar i vårat hus med, förresten. Heja kaminen! Mamma lagar stora grytor (jag hällde i pepparn precis) och musiken är på topp, jag springer runt med boyfriend tröjan och hotpants. Tror det kommer någon hit snart? Får man gå runt så då.. jag bor ju faktiskt här? Det blir tv soffan snart ändåå.

Hahahaha, först dom..sen jag. lol.

Jackie

3 comments:

eveee said...

hahahahaha jag vet inte varför jag skrattade så mkt åt detta inlägget men deeet gjorde jag! jag har kommit på ett sätt som du kan komma hit på för övrigt ååååååhhhhhh stupiiiid meeee.

Jackie said...

haha :D KAN det vara min snygga bild...

ahaa tell me tell me. (skaffa jobb tjäna pengar?) .. :P

Ida C Gustafsson said...

ÅKA MED IDA.G DEN 2 APRIL SÅKLART! jag räknar med dig J. You, me, artoo, maybe someone else?!? :) okii..

btw. Me like att du är ute och springer, smitta av din duktighet på mig då!