Thursday, March 25, 2010

"I love sex and rock 'n roll. You have no idea."
-Zoe Saldana

Jag undrar om detta kommer bli en vana i år, men asså...i need to say it again, HUR fort går inte veckorna detta året!? Vet inte om det är just dagarna, eller ens veckorna, men månaderna också! Oh well, det är väll bra i guess. typ i alla fall. beror på.



Åh, jag har gått in i en tidnings mani igen. Det var faktiskt längesen, eftersom mina kära tidningar är dom som får lida mest när jag har minst pengar :( Såg VMAN tidningen idag, med Nick J på framsidan!! Längtade hela dagen, men sen bestämde jag mig för att den får vänta..det var inte ens en intervju med ju? och bilderna har jag ju redan. Men aah, äga den, och ha själva framsidan!! Det tåls att funderas på hmm.

Det var inte kul att träna idag heller.. bleh, men jag vandrade i solen på stan helaa dagen sen så något bra måste det gett mig, och jaa jag ska träna imorgon och för alltid som vanligt :P

Phuh, detta får bli kvällens första inlägg! Har massa kul på hjärnan haha.

Jackie

No comments: