Wednesday, March 10, 2010

"Your life. Your decisions"

Onsdaag, mitt i veckan, over and out. Imorgon blire gymmet hela dagen. Jag-Är-Hype! Hoppas det är tomt, och något festligt på tvn haha.

Har precis kollat klart the Blind Side. Loved it. Hur mysig som helst, verklighets baserad som vi alla vet med en grymm Sanda Bullock i täten (Hon är bäst bäst). Lagom dramatisk, skönt, så ingen behövde dö hit o dit. MASSA COLLEGE och football. Åh, kommer man inte ångra den biten forever? Hmm..

Frågade precis Johanna B vad hon tänker efter att ha sett en braaaa fiiiilm? Vad tänker man? Vad tänker ni? Jag har alltid tänkt ÅH tänk att få spela en sådan person. HUR kan man inte tänka så? Ibland mixar jag det med, ååh tänk att leva så, eller åka dit bla bla. Men det slutar oftast med Åååh tänk att få spela den personen eller vara med i en sådan film. Hmm..



Nu börjar jag få ont i huvudet. Ska dricka mer vatten sen sovaaaa. Drömmer så konstiga saker these days. Börjar se ett mönster nu tror jag. Christian Siriano från Project Runway har gjort några par skor för Payless. Min kära mor och syster tyckte inte om dom tydligen, men jaag tyckte dom var himla snajsiga! Om ändå den affären fanns litee närmare. Hmm..

Jackie

No comments: