Thursday, October 7, 2010


 "I've been watching you.."

Efter mycket om och men så har jag kommit fram till..att min dröm inatt handlade om Stockholm! Och våran resa dit, såklart. Det måste varit så, det känns liksom rätt såhär i efterhand när jag tänker på det. Alltså var det en mycket bra dröm ja :) Inte för galet, absolut inget kaos eller drama, och massa gott folk och fina platser!

Så nu vet ni, om ni inte redan visste.. JAG LÄNGTAR TILLS NÄSTA HELG! Herreguu va fantastiskt det skall bli :D Road trips är ju för det första det bästaa som finns, och Stockholm är ju ganska bäst det med!

 

Sitter och syr lite grejer nu. Känner att jag hade klarat de där sista centimeterna om jag hade en symaskin..men icke haha! Har sår i fingrarna, som när man tar blodprov, fast från fel sida av nålen för att jag måste trycka så hårt genom vissa tyger! Meeen fint blire i alla fall, tycker jag hoho.


Funderar även på att fixa lite mat? Det är ju redan kväll! Helt sjukt, jag är verkligen en nattmänniska, när hela dagen gått och jag är redo att aktivera mig nu typ :P lol. Fast igår kväll, när jag och Johanna B satt mätta och glada i hennes säng med massa serier framför oss hela kvällen, hände annat aktivt och festligt på annat håll! Det missade vi allt..

Jackie

No comments: