Friday, October 8, 2010


"Oh, I want your soul.."

Mina vänner pratar om hur otroligt mätta dom är..och nu blir jag otroligt hungrig i stället haha! Tror jag ska äta innan Johanna B ringer och drar iväg mig någonstans (om det nu blir så) för då lär hon kasta upp (om hon inte redan gjort det) :D

Idag har jag varit på road trip med mamma. Begravning i Borås! Inget som jaag planerat men blev tvingad.. ganska hemskt måste jag ju säga ja, men med lite internationell twist på det hela så blev det ett celebration tillslut! Kändes lite skumt att crasha när man inte minns någon..eller sett någon på 10år typ! Men men, Borås är mysigt och där snurrar det både det ena minnet efter det andra.
Har bytt om, inte så stor skillnad dock, svart som svart! Men har hunnit styla upp min tshirt, otrolig skillnad måste jag säga.....haha. Vad gör ni ikväll gott folk? FREDAG juue, helg o grejer :)

Jackie

No comments: