Thursday, October 28, 2010


"Frock me!"

Helt perfekt, trött som attan efter praktiken men ändå i behov av att träffa FOLK! Så jag tog bussen mot partille istället för hem, och har ikväll (sen kväll..på allum) shoppat lite smått med Eve och Ida G! Mysigt, bland en miljon hetsiga människor. Tur att man är lång. Hittade en perfekt kavaj! Från JC, dom kan sina grejer, och rea rea vare med, fantastiskt, jag som drömt om att hitta en sådan! Var nog bara den jag köpte kom jag på nu...hahaha. Och t-shirts and socks på min egna Gina :P Fina, men vet inte helt om jag vill ha dom/behöver dom.


Har sån pengaångest nu, vill inte spendera ett öre, men har ju vant mig lite när jag jobbat som en apa hela sommaren (och haft det nice som rice)! Men det är ju sjukt mycket mer värt att ha pengar across the world, ho ho ho.


Jaaa, just det ja. Köpte The Proposal med! AH, hur nice att ha den hemma!? Ska somna till den varje kväll hoho. Imorgon får jag sova lite längreee! Men..också jobba lite längre. Åh jag kan inte släppa helgen, och nu VECKORNA som kommer :P Fanken vad det staplar upp sig nu!? Får panik när jag inte har någon koll. Är inte mycket av en planerare, men just nu tycker jag inte någon har koll någonstans liksom!? Men en liten fantastisk fyi är att jag fick superprops när jag gick hem idag, det skulle jag ta åt mig av ordentligt fick jag höra hihi, just sayin.

Jackie

No comments: