Wednesday, October 13, 2010


"I wanna kiss you,
but if I do then I might miss you babe.."

Inatt jag drömde nååågot soom jag aaldrig drömt föruuut. Och jag blev very reliefed när jag blev väckt av min mor i telefonen som trodde att jag grät :P Meen det gjorde jag inte haha! Det var ingen hemsk dröm, alls, snarare rätt rolig, men den var alldeles för verklig..typ..och det var en salig blandning av kompisar med också. Och massa SNÖ! Uuh.

Jag har lagat smarrig frukost/lunch och bäddat ner mig bland täcken och högtalare igen så, nu till något roligare hihi.

Denna gången är det inte mitt fel, jag var inne på en blogg och hon hade lagt upp mina favobilder på Ash Stymest. Sen dök han upp igen på fashionisto och då kunde jag inte help myself :) (alla bilder i inlägget är därifrån)


 Och här är de andra jag såg dåå.. asså jag vet inte vad det är men kan inte släppa honom. Det är någon kombo av the tattoos, the face, (håret! hihi) och hela attityden! Förbered er på en himla massa bilder idag! Skrivbordet svämmar över..


Och för att inte göra hela inlägget om honom. Let's talk about another favo! Gash, är jag så tråkig..så jag alltid pratar om samma människor? Haha, YES. Nej ok, en mix! Josh Beech, Noah Mills, Simon Nessman, Sean O'Pry, Francisco Lachowsi. HA!
That's male models for ya OK!?


Mumms. Nu blire nog lite film tror jag. Ida G kommer sen, då ska vi kolla Oprah Winfrey, mmhm!

Jackie

No comments: