Wednesday, October 13, 2010


"S%#t, look who just walked in!"

"J -The only thing with a timer, that I can think of 
is a microwave, or a..
D -..Bomb! You were gonna say BOMB!?
J -..I was gonna say coffee maker.
D -Oh, yeah Jerry, it's a coffee maker....."

Hahahaha!! Det var kul tyckte jag. Älskar när seriösa filmer drar lite skämt mitt i maten! Kollar Eagle Eye igen (pausade förut, har inte kollat om från början. Shia herregu LaBeouf är så good with his face! Så himla sad face när han är sad, min vill bara muushimush!) och innan det sett på Panic Room! 


Herre gu u ud, vilken spännande film!! Fy fanken för att någonsin hamna i en sådan situation. Kristen Stewart 11år gammal och as cool :D Den ska jag tvinga mina vänner att se asap, som inte sett den (Johanna B!)

Nu funderar jag på att somna, lika bra det. Har inget busskort så kommer ingenstans imorgon ändå hoho, lika bra att vakna fort och kolla mer film woop woop! Och PACKA! Pratade med min bror precis, han håller storstaden varm åt oss for sure! ååh, kan vi inte åka nu nu nuu.


Med min snygga sovmössa a la extensions-underneath-like-a-ghetto-mama (som Kimb tyckte!) :)
Jackie

No comments: