Friday, October 8, 2010


"..'cause you could be at the show
and know everyone,
but it's you who makes me sing.."

HA! Blir verkligen ingen ego-photobooth session idag såg jag nu! ..inte för att jag har det som rutin men. Otroligt sliten ser jag ut, eller trött om inte annat, och det är ju bra för nu tänkte jag sova :) Har i stort sett suttit i min säng hela dagen och sytt/sytt om kläder. Micket bra micket bra! Otroligt sätt att piffa upp garderoben på. Allt ska bli sthlms godkänt :P Inga slappa plagg med dit inte! 

Någon som vill massera min rygg förresten(en riktigt aggressiv, stampa med fötterna typ)? Det är ju det dumma med att sitta upp såhär hela dagen..och imorgon tror min mamma att hon ska få med mig på buss/tågresa till Borås, HA, jag röstar starkt på bil thankyouverymuch säger jag då. Det är ju faktiskt freeedag.

 Somna till en (inte så gammal) goding film? Fy va mysigt, så somnar man lagom tills allt det hemska börjar haha! Åh, jag längtar även tills jag vaknar och kan äta massa goo frukost, fy vad man plågar sig själv!

Jackie

No comments: