Monday, October 4, 2010


"Strip the layers, make me stronger"

Vilken seg måndag!? Fast ändå har jag hållit igång rätt bra. Även om tiden går långsamt så går dagarna så fort..makes alot of sense eller? Nej. Har i varje fall ätit sushi och hängt med eve och martin i stan. Fixat pappret från Gina såå imorgon droppar jag det på arb.förmedlingen och sedan är det good to go! Ska bli såå nice och skönt med lite annat jobb och..lite mer i den riktningen jag vill :P Även om jag längtar (och hoppas) till Jul på Café Bommen! Som jag ska döpa det till, hoho.



Måste fixa gymkort imorgon också.. även om jag skall sparaa osv nu så måste man faktiskt prioritera! Jag kommer gå under annars, och jag är ju seg som en banan nu (har köpt vitaminer idag hihi) och känner inte att jag riktigt har den självdisciplinen att klara det själv såå! :D Behöver dock ett halvårskort? ..om allt går som det ska (vilket det ska!)

Såg några klipp från Les Miserable i London, med Nick J i spetsen hoho. Fanken vilken skillnad det är på hans röst i den pjäsen! SJUKT FINT! Hade lagt upp det men mitt internet lever ett eget liv för tillfället. Jag önskar jag kunde sett det live i alla fall, och råkat vara i London, i närheten, när han med var det! (eftersom han åkte därifrån när vi åkte dit, och sedan åkte han tillbaka när vi åkte hem haha!)

Jackie

No comments: