Friday, October 29, 2010


"Scream"

Kom precis på att jag måste sova snart..är redo för att jobba i helgen. Ska praktisera i 2 veckor till så jag får vila ut någon dag efter måndag iaf, typ. Har skrattat himla mycket idag dock, don't get me wrong :D Idag blev det keso, äpple och kiwi till lunch! Skulle kolla hur länge det höll, och jag klarade mig perfekt till rasten på eftermiddagen innan huvudvärken exploderade haha..

Har fnissat åt en och en annan stilhet idag, herregud va mesigt, men jag kan inte hjälpa det. Får ett smile som täcker hela ansiktet, för att jag blir så glad när det väl dyker upp en hawtness i denna stan! Haha.. 

 
Önskar verkligen jag skulle få sova ut imorgon, inte röra mig ur sängen förens kvällen när det är fest. Aja, nu, nybakad äppelpaj a la mammas!

Jackie

No comments: