Sunday, October 31, 2010


"I be up all night, the whole crew's in here.."

Sitter i min säng, målar naglarna och lyssnar på Drake. Han är ju så hypad i USA men jag har aldrig riktigt lyssnat på hans låtar så jag förstår inte riktigt varför.. så nuu går jag igenom hela skivan "Thank me later" och börjar redan förstå efter 2 låtar :D Sjukt bra texter och musik, guess that's all you need, eller hur?

Överlevde jobbet, ensam, med 2h sömn.. men det var ju ett SIGN att man skulle vrida tillbaka klockan inatt, för annars hade jag sovit ännu mindre hoho. Såå som jag alltid säger, sålänge kvällen är värd behöver jag inte sova alls! :) Förfest hos Linda och sedan Valand! Lika kul som förra året och lika mycket SNYGGT FOLK, blir så surprised och lycklig hahah.. Galet bra musik med! Ja, ni hör ju. Och det gjorde inte ett plutt att vi fick stå i kö heller, för jag hann se snyggvakten på Hard Rock också haha (I'm telling you.. snyggg!) Så nu värker kroppen från både det ena och det andra, men mest för att vi dansade så mycket igår. Loveit.


Ikväll blire nog häng i gäng. Indijana jones går på tv, med Shia! Verkar bara vara jag som är excited hahaha, har sett den 1 gång innan, i Dubai. Den är faktiskt braa gott folk, och rolig.

Pigg och snygg, redo för en likadan vecka..igen.

Jackie

No comments: