Monday, October 25, 2010


"Yourlipsmybiggestweakness
Imalwaysgonnadowhattheysay"

Nu har jag bestämt mig..tar denna veckan en dag i taget! Känner redan hur det lättar, eller så kan det vara för att jag egentligen inte har något jobbigt framför mig :P (så ska man icke säga!) Meen varför inte stressa upp sig lite i onödan, visst? ..som vanligt.


Det var helt otroligt! Sjukan gick bra, hon fick byta sax 2 gånger dock för att stygnen inte släppte :P Meen anyways, när jag kom till Gina så hade dom en helt vanlig skiva på!! Jätte högt :D Redan då visste jag liksom att det skulle bli another grymm dag, och det blev det! Fick massa tid på lagret med, och hann höra Hey There Delilah i alla fall en gång (N.Y flashbacks). OCH sedan har jag själv maxat Rock Mafias nya låt (miley cyrus' producenter) The Big Bang. Huuur skön låt som helst. Men lägger inte upp den, utan en annan söt video i stället :) 'cause when u smile..


Massa prat om Oslo idag, typiskt med tanke på min dröm inatt hahaha. Hmm, förträng.

Ska somna gott till andra halvan av New Moon nu, och gå upp i redig tid för att äta god frukost tänkte jag! Det ni. I det iskalla morgonvädret men min nya fina tröja a la france.


Jackie

No comments: