Thursday, October 28, 2010


"So often we think we have 
every step figured out.."
 
Sitter i vardagsrummet vid kaminen och har fastnat i ett Jonas Brothers moment, haha. Känner att det var längesen nu men fick en flashback från förra året, när Nick J släppte the Administration skivan, när vintern var påväg och 3D filmen spelades fantastiskt mycket på min dator haha.. MYSIGT! Så jag har stängt av allt annat som snurrar omkring mig på vardagen och är rätt nöjd just nu.


Nu ska jag leta upp min fina almanacka (HAHA fint ord) från Pariis och skriva ner vad som sker fram till Jul. Herregud va sjukt. Julafton gott folk!! Mysigt som attan. Är riktigt inställd på det nu. Regnet har varit härligt nu de senaste dagarna när jag helt plötsligt blivit en suris med humörsvängningar hahaha.. Meen julen och cafétid på julen ska bli mysigt som attan!! "Jingle bell, jingle bell, jingle bell rock.."

Nu är det ju i stort sett helg, men det spelar inte så stor roll eftersom jag ska jobba........ Jaja!

Jackie

No comments: