Monday, October 18, 2010


"You can count on me, like 1-2-3, and I'll be there.
And I can count on you like 4-3-2, and you'll be there."


Herregud va sjukt! Det är sånt där som gör att jag stör mig på när folk säger att dom "inte bryr sig" eller inte vill veta bla bla hit o dit om saker, eller hur enkelt och talanglösa vissa kändisar är, och sedan snackar dom som att dom vet någonting ändå!?.. Sen är det väll bara jag som skulle bli upprörd över det iofs, men ah. 

Tror jag menar allmänt att jag stör mig på när folk snackar bara för att snacka!!

Har bara varit hemma och kurerat mig idag, hoppas att det inte varit i onödan.. temperaturen gör ju lite som den vill i mitt rum under natten, så kan lika gärna vakna upp i ett kylskåp, eller en bastu. Har kollat Takers, and I loved it! Dock får jag panik under/efter sånna filmer.. blev så ledsen eftersom jag VISSTE vad som skulle hända, och sen hände det ännu mer! Fy. Men vilka awesome skådespelare som är med, helt fantastiskt ju :) Stiligaste rånarna genom tiderna for sure.

  
Tror jag är nervös, såklart, som vanligt. Eftersom jag alltid blir det, har verkligen ingen anledning till att bli det eftersom det ska bli kul som attan att vara på en arbetsplats jag VILL vara på just nu... Men som vanligt förväntar jag mig alltid det värsta in i det sista :P

Om jag inte hittar ett paraply tills imorgon, och det regnar, kommer dock den tanken slå in!! Herregud hemska väder, go the freak away!


Ska försöka somna nu, till Bruno Mars skiva! Söt. Eller Justin Bieber's U smile video! Måste bara skriva ansökningsbrev först, så det är GJORT! Eftersom jag ska iväg snart, you know?

Jackie

No comments: