Monday, October 18, 2010


"This is a private party sir. 
..Do you know what private means?"

Nu är jag hemma i mitt rum igeeeen! Efter en långhelg med shopping, fest och allt som hör till, stadsvandring i solen, mat mat och lite mer shopping på det! Har fina ord som kan sammanfatta vår road trip till Stockholm, men känner nu såhär att vi lämnar dom orden uppe hos Amanda :D Kul som attan har vi haft och jag ÄLSKAR STOCKHOLM! Fick träffa min kära storebror med, i min piggaste timme, (och hittaNemo. Om man nu kan skriva det i samma mening. OCH missade C imon med 1min, synd. Inte för att jag väntade men haha..)


Träffat nytt fint folk och dansat så kroppen värkt, och nu är det bara att planera och fixa inför next time!

Är fortfarande sjuk dock, inte så att kroppen fått rehaba så mycket i helgen direkt, men jag kurerar mig hemma idag och kör praktik på Gina Tricot i 2 veckor imorgon! NICE! Köpte även Taken (Dubai style) och skall krypa ner bland mina täcken framför den sedan.

Vad har ni haft för er? Eller vänta lite... Ha det bra heej!

Jackie

No comments: