Sunday, October 24, 2010


"Say it before you're to far gone,
and nothing can be done"

Nu ska jag somna till New Moon, eller bara Never think..har inte helt bestämt mig! Men känner att jag i alla fall inte är helt redo för veckan som kommer, och då brukar det hjälpa att försvinna bort i lite Twilight-mode :P


Ska upp och iväg till sjukan, tid kl 8.. Asså jag är så trött på det där nu så ni vet inte. Borde få house calls i stället, så många gånger jag får åka dit på 5minuters besök, och bara känna mig uugh efteråt ändå! HADE kunnat förtränga det med lite underbar musik under dagen, men musiken på praktiken är verkligen............... Vi får hoppas att det blir mycket tid nere på lagret helt enkelt.

Har hängt i stan med eve hela dagen, ätit thai och shoppat lite! Girl time for sure. Som jag sa igår, det är dags för en budget nu, med lite panik bakom meningen ja. Åh jag önskar att allt var klart och att jag skulle åka imorgon typ. Det hade varit nice.


 Let's all dream about something sweet tonight, yeah?

Jackie

No comments: