Tuesday, October 26, 2010


"There's miles to go but 
we both know that we'll make it"

Efter två dagar med egen lunch till praktiken kommer jag unna mig en kesosallad imorgon!! Jag riktigt längtar faktiskt hahaha...hmm. Ska försöka få in mer keso i mitt liv, ifall ni undrade. (tror jag håller på att tappa det, mina kära vänner, om ni inte märker det)


Hur skumt är det, efter en sommar som denna (med ungefär 5 olika låtar på radion), att jag satte på Lady Gaga's Alejandro? Såg ett litet klipp från videon och längtade lite efter låten. Tror det är lika bra att sova nu för jag #1 lyssnar på konstiga låtar #1 skriver om inget vettigt.

 Snart äre MTV EMAs för övrigt! Varför inte i Sverige liksom, HA!? Har ni sett att Jonas Brothers ska spela i Abu Dabi?..hur konstigt är det att det nästan kunde varit större chans att jag sett dom där än här hemma!? Hahaha, vilka äventyr vi varit med om, visst?
Idag var jag trött och efterb hela dagen.. var nog den tidiga frukosten som gjorde det! SÅ imorgon skippar vi det som vanligt och stressar till bussen, så är allt i sin ordning igen :)

Jackie

No comments: