Saturday, October 2, 2010


 "I'm glad you have been my friend,
in the time of our lives"

Idag kändes det verkligen som att det var längesen jag jobbade i köket.. för det var det  :D Men allt gick bra bra, jag och natti skrattar alltid lika mycket ihop och var ungeefär lika trötta, när vi sprang och knaprade Dextro och provade olika skratt hela morgonen "Muuhahaha!! Hihihiii!! Mooheheheee!!"


Har kollat Vampire (herreegud) och Glee! Fy va söta dom är, Rachels "The only exeption" till Finn i slutet var det bästa på hela avsnittet! Jag blir så GLAD över att Paramore är pepp pepp överallt nu, dom spelade den låten på NRJ förut och jag fick ett riktigt lyckorus!(Eller så var det dextron..)


Nu är jag iaf trött som attan, och kan tyvärr inte ta mig allt för långt idag känner jag. Har heller inte tagit av mig jackan än hahahaha, men det är faktiskt väldigt kallt hos oss. Johanna B nu är det ändå färdig rejsaaat eller? Hoho..muuhahaha.. hiiihuu.

 
Jackie

No comments: