Wednesday, October 13, 2010


"Man, you've got it going on,
but I just don't know what to do.."

NY MUSIK! Need I say more. Glee var ju hur gulligt som helst med, HUR söt är inte the new guy haa?

Hmm, dags för mat igen? Hahah..man vaknar, äter, fixar lite, kollar upp och blir hungrig igen, sen trixar man lite till.. and that's how it goes! Aja :)

 Måste verkligen börja packa ju!! Eller i alla fall komma på vilken väska jag ska ha haha. Snälla påminn mig om att ta med mig solisar! Det har jag kommit på varje gång jag begett mig hemifrån. Solen lyser ju som attan! (inte idag nej)

Det blir inte så mycket vettigt sagt här idag nej, men jag har som sagt mycket bilder att avverka :) Och om ni hade varit här i mitt rum i min säng framför datorn med mig, hade ni förstått lite mer också. Men ah, som vanligt, for me to know and for you to.. inte know :P eller något.

Jackie

No comments: