Thursday, October 21, 2010


"I said, Oh please I'm in love.."

Asså jag kan inte släppa den låten! Robert Pattinson - Never think, när den kommer på är jag fast och den spelas på repeat, så nu kommer jag väll somna fint till den :)

Snart äre fredag, helg, vad händer? Any plans? Jag är sugen på lite god mat i alla fall.. himla dålig på sånt under veckan, men hittade en festlig framtida favis på Paprika idag! Kesosalladen, utan lök och med majs ist! Fantastisk. Den blire nog imorgon med. Idag har jag sjungt lite grann och hängt med Beata på lagret, just so you know! Imorgon skall jag vara riktigt tjejig, för idag skrämde jag mig själv lite med mina "boyfriend" jeans haha!

Och när vi ändå är inne på ämnet.. ho ho ho. Har ni sett Simon Nessman? Ne trodde inte det, men nu lär ni aldrig glömma hans face.





Och.. såklart. Vad hade man gjort om man gick på en liten fin match oså sitter you know who på raden framför eller något. Förmodligen gjort som denna stalker papparazzin :P


Nighty, folks. Ja, let's dream away..

Jackie

No comments: