Sunday, October 10, 2010


"I just want to dance,
I don't really care.."

Nu blev jag otroligt glad över att det är söndag på gång (extraa glad!) FÖR jag har sprungit rätt in i Rihannas nya låt och är ganska hooked och kaan inte byta haha!! HERREGUD vilken fest. Och det som är så fantastiskt bra nu, är att nästa gång det är fest är vi i STOCKHOLM WOHO! Vilken lycka. Måste verkligen hålla i mina pengar denna veckan, fram tills! Meeen jag har ju redan räknat ut att tiden kommer gå otroligt fort, eftersom jag har planer hela måndagen.. sen operation tisdag, och vila onsdag SEN DRAR VI!! Awesome.



 Och på tal om nya låtar, här är Miley Cyrus nyaste video. Det var ungefär så jag gissade att den skulle vara! Minus all närkontakt med alla tjejer..hon har en liten thaang för det där, gillar att provocera! Varför inte, säger jag då. Snygg är hon också..jag tycker det! Säg vad ni vill.
Fanken vad jag vill dansa, det är helt stört. Ska nog göra det hela dagen imorgon, överallt, vart jag än är! Mamma stod för musiken idag i hela huset..kvarteret. Imorgon äre min tur!

"Who's that chick? Boom boom boom".. mmhm! Kollade Vampire förut med, ååh, iLOVE. Ville bara säga det :)
Jackie

No comments: