Monday, November 1, 2010


"thislonelystoryisgonnabreakyourheart"

Idag var jag verkligen inte i mitt bästa skick.. eller i bra skick alls, haha. SÅ seg och SÅ slut i kroppen. Tur att ingen följde mig med kamera och såg hur jag betedde mig (ho ho, nej varför skulle man). Det är sjuklighet påväg, I can feel it. Gör mitt bästa för att ignorera det, men det är mycket nu gott folk! Tro det eller ej.. Allt eller inget, som vanligt.

Har fått fram ny musik i alla fall, det är ju alltid uppiggande! Rebecca & Fionas blogg, skall ni veta, där hittar man good stuff! Någon som kollar dokumentären om dom på STVplay? Finns på deras blogg, grymma är dom ju.

Idag har jag verkligen inte ätit stabilt hahah. Kan DET ha något att göra med min pigghet!? Meeen fick min sushilunch finally, som jag längtat! Mitt i Nordstan med mor min, Slim Food, gott! Nu är jag hungrig men borde sova egentligen, så kanske borde spara mig till imorgon? 

La upp denna videon för längesen, och nu dök den upp igen. Fantastisk människa, visst? Bra med lite värme i höstkylan. Sean O'freakin'Pry.

Jackie

1 comment:

Anonymous said...

Rebecca & Fiona äger, jag har kollat alla avsnitten!
Här är en länk till deras spotifylista, bra musik som fan:
http://open.spotify.com/user/digster.se/playlist/1jGWX65tQPpwkuqG2OaRCN