Tuesday, November 9, 2010


"On the first page of our story 
the future seemed so bright,
then this thing turned out so evil, 
I don't know why I'm still surprised.

Even angels have their wicked schemes,
and you take that to new extremes.
But you'll always be my hero,
even though you've lost your mind"

Idag var det så otroligt lyckligt att sluta för dagen och gå hem! Haha.. och verkligen inte för att det har varit en kaos dag eller något sådant. Men jag har varit så snurrig, ingen koll på varken tid eller datum, och trott att det var onsdag så att jag skulle till doktorn och kolla mitt knä imorgon meeen icke! Har i alla fall bestämt att ett stort glas kaffe (med mjölk) är nya måstet på eftermiddagen, goddan!

 Jag och Johanna B tajmade våra hemgångar jätte bra, så det blev bil och massa snack på resan hem hoho. Båda börjar sent imorgon så det är mycket möjligt att det blir lite häng om en stund! Om man vill ut i ovädret, ehm. Det var mysigt att vakna upp till ett litet vinterland meen som jag visste så har det mesta förvandlats till slask redan.
Åååh, kära helg, skynda äru snäll? Så äre, så gåre, thank you very much, woop woop.

Jackie

No comments: