Tuesday, November 30, 2010


"There's a battle within, that I'll never win,
'cause it's me that I'm up against.
My heart versus common sense"

Har ni hört Miley Cyrus - Giving you up? Den är pretty sweet! Undrar om det är hon som har skrivit den? Först tyckte jag att den var lite tråkig, ville liksom ha en Party In The USA del 2 typ :P Meen nu när jag glömt av den lite och lyssnar igen så är den good good good. Texten är awesome.
..så jag undrar, är det hon som skrivit den?


"Strip the layers, make me better, help me get out clean"

Helgen var freakin awesome för övrigt. Underbara vänner, nära och kära, every damn day :D Lördag vare födelsedags fest och utgång i Borås! Carro Hansson firade födelsedag och sedan vare premiär (för mig) på XoY! Snygg klubb I must say. Kul på hjul, det blev en värd road trip! Bilderna är stulna rätt av Johanna B's blogg hoho!


Igår, söndag, vare tjejmiddag/fest hos ingen mindre än..MIG! Det var tjejerna från caféet och vi festade till med pizza i mängder, dricka, godis, musik, bubbelbad och bastu! Det blev tillomed lite snökrig utanför huset i alldeles för lite kläder. Awesome.

Idag har jag hängt med Ida L i stan, ätit lite sushi och handlat snyggaste tre ringarna på länge. Herregud, värt (dom var inte dyra nej, men med tanke på min ekonomi just nu). Är även ledig måndag-onsdag nu, huur skönt!? Kanske blire en snöängel gjord?


Jag tror jag har bestämt mig nu också. Tjatar ju om mitt hår hela tiden.. Men jag känner verkligen, mer än någonsin, HERREGUD det är HÅR!? Och..bättre att pröva sig fram nu än när man är gammal och bara kommer se otroligt off ut hahaha. Såå jag vet att det oftast slutar i katastrof, men jag ska fixa till det nu, på ett eller annat sätt! OCH det ska innehålla en rakapparat. I say no more, ni hör ju bara hur det kan sluta. Lovesit.


"All the things that you've said,
but have seem to forget,
dance around every night in my head"
Jackie

No comments: