Tuesday, November 2, 2010


"They only want you when you're seventeen,
when you're twentyone you're no fun.."

Mer ny musik! The Dream gör verkligen huur sköna låtar som helst. Liksom sköna sköna, mmhm.. Det är verkligen höst/vinter minnen till hans låtar, "Falsetto" ska vi inte ens prata om hehe. Och nu då med Drake "Shut it down" mmh fin musik. Då är det perfekt med höstmörker och gosiga kläder.


Och igår hörde jag en låt från Rihannas nya skiva, med Drake, hoho. Very very bra är den.. Skulle lägga upp den men den är borttagen överallt, oh well. Den heter i alla fall What's My Name.

Kollade ikapp serier igår, 90210 och Gossip Girl! Åh, jag älskar att Gossip Girl håller på att bli sådär braa igen, som första säsongen. Nu är jag all for Blair and Chuck! MEN VIKTIGAST AV ALLT är att sista säsongen av Friday Night Lights har börjat! FÖRSTÅR NI LYCKAN!? Åhh, jag trodde dom skulle lägga ner, men icke! Fanken va underbart.
Är hemma och vilar upp mig idag, min kropp lägger ner annars känner jag, och palla bli riktigt sjuk innan vintern, nej tack. Så nu blire te och Vampire Diaries i sängen! :)

Jackie

No comments: