Wednesday, November 17, 2010


"You could die if you want to. 
..But baby, what for?"

Känns as bra att JB inte kommer till Sverige, MEN DOM KOMMER TILL Abu Dhabi! Fast det hjälper inte mig så mycket ändåå.. för.. jag åkte liksom hem, självmant. Det var inte så att jag fick sparken, för om jag hade fått det och dom skulle dit nu, DÅ hade jag varit upprörd hahah. Plus att..hade jag verkligen stannat såhäär länge om jag inte åkt hem när vi gjorde det? Frida är ju kvar, så man vet aldrig. Och FRIDA, herregud vad sker där borta egentligen!? :D

OK, mitt illamående comes and goes känner jag. Och jag vet varför.. inte uppskattad tid nu nej. Meen anyways, innan jag glömmer av det! VS fashion show 2010 woop woop! Katy Perry verkar ha varit på plats, och det är ju lite blandade känslor för hon suger ju live haha!! Men men men, inget slår ju Justin när han var där ändå. (Bilderna är från models.com)
 

 Ska lägga mig snart tror jag, I'm bored. Och kolla Glee (har det kommit ut idag?) OCH Friday Night Lights, phuh, den serien alltså! 

Jackie

No comments: