Monday, November 22, 2010


"If holding hands is too discrete, 
then let's make out in the middle of the street"

En hel helg utan bloggen! Tror ni detta blir ett långt inlägg eller? Hihi.. Kan ju börja med att säga SKROT!! Jag sitter hemma i sängen och väntar på att doktorn ska ringa med svar från min magnetröntgen. Mobilen är död så jag har vidarekopplat till hemtelefonen. Meeen sen ser jag på min kallelse att man ska ringa och lämna sitt nummer till sjukan så dom kan nå en?! JAHA!? Har jag inte gjort det nu då? Eftersom ingen ringt än?! ASSÅ....hur irriterad får man bli!? Ofta dom inte har mitt nummer när dom har varenda detaljerad information om mig som finns!!? Nu stör jag mig..



Måste till Vic igen och hämta sladden till min mobil. Ut i vinterlandet! Mysigt som attan. Sa till Johanna B igår att jag skulle göra både snöänglar och snögubbe idag om det fortsatte snöa, meeen jag vaknade och kände mig lite sjuk. Så det blir en varmdusch och påpälsning inomhus istället. Och sedan gömmer jag mig i min fina jackaa jag fick av Vic hoho, varm och stor som attan.


Såå till helgens aktiviteter nu då. Sov 4h första natten och 2h lördag till söndag. Och har ju jobbat där emellan också, och partat lite halvt :) Så än är man inte helt gammal och grå. Vi var hos Helen i lördags och sedan en snabbis (inte så länge men oj så intressant) på Sticky, tror Petter rusade förbi mig mitt på dansgolvet. Let's leave it at that.. Vics soffa är den bästa sovplatsen ever. Hon bor ju på 8e våningen och nu när det är så mörkt ute hela tiden lyser det galet fint från byggnaderna runt omkring, genom det stoora fönstret i vardagsrummet! Loveit. Ska nog parkera där oftare :)

Har ni kollat Så mycket bättre? Petter och Petra (September) är lätt crushin on each other. Söta söta båda två, och DUKTIGA! Grät alltid när jag var liten och lyssnade på Teddybjörnen Fredriksson haha. Ååh fina nya versioner!




Sedan är Erik Hassle mannen i mitt liv just nu, musicwise i alla fall. FANTASTISK! Hela skivan Hassle går på repeat, "Bitter End" "Wanna be Loved" och "Isn't it Obvious" är helt awesome. Där har ni början på min önskelista i jul.. Erik Hassle?..

Känner att detta blir litee för långt nu så jag drar ett till inlägg om en stund haha :D Måste fixa mig och bege mig nu!

Jackie

No comments: