Thursday, November 25, 2010


"Don't I know you from TV?"

Är lite snurrig, och ganska redo för sömn! Undrar litee varför jag sitter i min säng och spelar spel på mobilen. Har uppgraderats till den svåra nivån nu såå, mmhm.

Caféet gick bra, kallt som attan men nu har vi både underställ och tomteluva SÅ imorgon äre all good tror jag nog. Folk måste bara få reda på att vi har öppnat med så blir allt ääännu bättre haha. Oh well, jag och Natti flummar/jobbar på ändåå!

Dagens låt måste verkligen vara.. Cooler than me! Den lär hänga med ett tag nu ja, den fastnar så lätt på hjärnan och idag är det den som vi trallat på.



Nu är det också bestämt att vi ska peppa varandra (jag och natti) till att intee småäta hela tiden när vi jobbar. Men det finns liksom inte så mycket annat att göra när man står där hela dagen och..står. Men jag tror vi kommer klara det fint! Annars får vi ta till drastiska metoder helt enkelt xD


Dagen..kvällen..avslutades i Arkaden med Eve på VIPkväll. Mysigt som tusan, inte alls lika kaos som på Allum för här vare lista som gällde hahaha. Fick köpt en kedja, som jag tjatat om i ett år nu, från Raglady, som ser ut som ett killarmband typ you know? Grymmt, och nu blire ingen mer shopping på hundra år. Spara spara, bara. He he he he. Fingerplockmat fanns det också! Laxen var helt fantastiskt men vi undrade lite om vi missat besticken eller om dom ville att man skulle peta ner deras kläder med laxdoft efteråt? :P..

Ja ni ser ju, vet inte ens vad jag skriver. Måste sova nu, ha det bra tack hej imorgon är det fredag!

Jackie

No comments: