Monday, November 8, 2010


"We're dancing like we're dumb
 Our body's going numb"

Så. himla. trött! Det är därför jag ska sova alldeles nu ho ho. Aktiv dag indeed! Jobb, häng i Helens nya JÄTTE FINA lägenhet, lite häng hos Johanna B och sedan EMAs hos moi! Med en delvis snarkandes... mahaha, ja vi är trött, gott folk!


Jag vet inte vad ni tyckte, men lite ohype gala? Kan tänka mig att det är supeer exciting om man är på plats (ehm ehm!!) meen det är så himla mycket reklam och folk såg liksom ut som att dom bara ville till the after party hahaha. Shakira drog igång det hela mycket fint i alla fall! MEN HALLÅ hur störande är det inte att det bara är freakin..lady gaga.. och katy perry eller whatever, som vinner priser!? Fn va töntigt. Visst det är bra låtar, men seriöst? Bad Romance är för sjutton jätte gammal nu!! Oh well :D

Mycket hype månad nu.. aah längta. Massa ny musik som ska spelas upp asap på kommande förfesf, för en sådan ska vi ha, i fantastisk "back in the day" anda! För övrigt.. klippte "mitt hår" förut. Tappa längd utan att tappa längd, liksom. Skumt, men sköönt. Ska fixa det helt någon dag, ehm.

Jackie

2 comments:

christian said...

Hej,

Jag heter Christian och jobbar på uppdrag av Disney Channel. Jag skulle vilja komma i kontakt med dig för att diskutera ett samarbete jag tror du skulle vara intresserad av. Hittade tyvärr ingen E-mail adress till dig så skicka mig gärna ett mail på christian@prontocommunication.se så kan vi fortsätta diskussionen där.

Vänligen,

Christian

Pronto för Disney Channel

Vicki said...

Ok missy! Nu får du ge dig. Det heter jättefin och jättegammal. This is swedish alltså funkar inte särskrivning. HAHA. TUR för dig att jag älskar dig så himla mycket ändåååå!! PS. Älskar dig ännu lite mer med ditt fina svall, knoppen va so last year! <3