Thursday, November 4, 2010


"I'll miss you forever"

Natten till idag hade jag en såndär filmdröm igen.. allt föll på plats under morgonen, och när jag kom ihåg det bästa..finaste..så ville jag somna om och stanna i drömmen ett tag till! Åhh, fin dröm! Så jag har funderat på den lite då och då under dagen, och verkligen fastnat i mina tankar och slutat upp med whatever jag höll på med (vika kläder). Och från den drömmen hoppade jag sedan vidare till riktiga minnen, och fina dagar in the past. Phuh, det var verkligen längesen, och inget jag tänkt ta upp igen men.. ahh, fina dagar fanns det allt!


Imorgon äre fredag!! Redan! Lördag söndag frukost, tidigt som attan, men jobbar med Karro igen och sedan är jag leeedig helgen efter det! Woho! Och sen jobbar jag varje helg fram till jul... har jag sagt det innan kanske? Haha, bitter. Ska ändå bli kul, me and natti på caféet, wut wuut!

Är sugen igeen på min tattoo.. jag har fastnat för ett ställe där den skall sitta också, nu är jag säker!

 

Nu är jag där igen.. tidpunkten på kvällen då jag är lite hungrig, men lika gärna kan lägga mig och satsa på frukosten (som aldrig blir särskilt storsatsad iofs haha) men aah, what to do? Lite juice kanske? OBOY!! Macka? Tomat? :D

Påtal om inget dåra.. ingen annan som tycker det är skumt och scary att lilla miss Demi Lovato skrivit in sig själv på psykhem? För att hon har anorexia och skadar sig själv and such. Herre.. Kan inte vara lätt att behöva fake-le så många gånger om dagarna!

Jackie

No comments: