Friday, November 5, 2010


"Pick up all your tears,
and throw them in the backseat.
Leave without a second glance.."

Då vare dags igen, har lite bättre inställning denna helgen hoho. Kaan vara för att jag har sovmorgon imorgon, jag börjar kl 9! Woho.. Frukost med Karro är alltid nice dock :)

 Har haft en riktig kaosfredag på Gina, haha. Folk är verkligen..fokuserade när dom shoppar, harreguu. Men all was good, unnade mig lite godis, ätbart och klädbart.

Efter jobbe vare först Hard Rock på afterwork och sedan Indisk restaurant (Rickys, det var festligt :D) med mamma och Kimb! Mycket skratt, prat, god mat, och..vin ho ho. Så nu är jag redo för sömn, gott som attan!


Det är helg gott folk, det får man aldrig missa! Men vet ni? Jag är OTROLIGT sugen på en liten resa, New York någon? Paris? Läste precis att min bror är på the EMA's i Madrid, där hade jag också kunnat tänka mig att vara nu ja..

Jackie

No comments: