Thursday, November 25, 2010


"It's a beautiful night, 
and we're looking for something dumb to do..
..just say, I Do!"

Sååå på bussen hem från jobbet idag däckade jag precis som i somras! Haha.. värre än vanligt alltså. Hade glömt hur trött man blir i kroppen! Dock lyfter jag inte och brötar, lika mycket annars, som idag. I alla fall inte på samma sätt när gäster är på plats:P! Jag har en liten fobi för att vistas på platser som ingen annan varit på på länge - rädd för djur som bosatt sig och saker som växt fast typ. UGH! Meeen nerå, inget sånt i vårt café inte :) Det är inte helt klart än, vilket egentligen bara betyder att allt går som det ska, men julstämning äre och det kommer nog ta fart riktigt fint skall ni se! Speciellt när jag får på mig min tomteluva! HA!


Tycker det är lite synd att jag inte riktigt följer Grey's Anatomy längre. Eller jag hade något uppehåll där en halv/hel säsong, och nu vet jag ju vad som händer men känns som jag missat lite viktigt! Kolla ikapp någon gång kanske? Det är ju sinnes hur bra serien är. Och på tal om serier, kollade nya Glee förut.. ATT man inte dör. Hur kan en serie få en att nästan gråta i varje avsnitt!? Fatta hur awesome dom är, och hur BALL dom måste ha. Jag dör I die. Och musiken xD Juust keep it comin people!

Tror all julmusik påverkar mig. Sitter här och fixar skivor. Men lyssnar sönder Glee versionen av O Holy Night (med Rachel Berry aka Lea Michele, såklart). Sinnes.. juust insane.

I helgen ska vi leka av oss. Hur skönt? Girltime med några partners in crime, schvit!

 Jackie

No comments: