Wednesday, November 24, 2010


"Lovely laughing times"

Asså förstår ni hur mycket jag älskar att gapskratta!? Det är verkligen det bästa som finns. Med vänner! Idag har vi skrattat så mycket så att vi gråtit, åt varandra och åt oss själva. Fantastiskt!

Jag har vandrat i snön genom Floda, får alltid lite skumma vibbar när jag är där, men i fiiin fantastisk snö! Spelar ingen roll att jag såg ut som ett troll när jag kom fram till Wifey och Johanna B. Sedan vare frissering på salongen. Jag fick bort mina hemska toppar, ser nu ut som en ny människa! och Grönis fick en fantastisk frippa som borde vara obligatorisk för alla killar! ..fast det hade nog inte varit så stiligt på vem som helst dock. Fint vare iaf!

 Kvällen avslutades i Johanna Bs rum med musikfix, städ (mycket hängiven blir hon!), kladdkaka, Sex & the City, fula ord, och hej då häng med Grönis! Snart beger han sig till utlandet för jobb (Norge) och vem veet när vi ses igen! ..snart, gott folk, no worries!

Jag har fixat en fantastiskt bra skiva. JULSKIVA! Som skall premiäras på caféet imorgon när jag och Natti ska inreda och preppa inför öppningen på torsdag! HUR NICE!? Med det perfekta vädret också! Det kommer bli så fantastiskt så ni förstår inte. Funderar på att fixa lite partyskivor också? Det kommer nog dansas och skrattas en del, i våra trötta/överhypade/HYPADE/glada/sega dagar framför oss :D Wut wuut!

Jag har sagt det innan men tänkte bara visa er igen. Bambi Northwood-Blyth är cool som katten!! Just sayin..


Nu ska jag sova :) Eller somna till The Holiday. Jag är mycket inställd på julmys nu som ni hör, aaah, love it!!

Jackie

No comments: