Wednesday, November 17, 2010


"I've seen souls in spirits golden"

Onsdag, redan, det känns bra! Återigen så sitter jag jobblös heela veckan, fram tills den hektiska helgen! Meen I say NO WAY att det är något dåligt samvete här inte, för nästa vecka drar det igång med serious work time. Meen jag kan tycka att det är segt att ha jobbat gratis ett bra tag nu (och är litee uttråkad på dagarna nu med) och kommer nog inte vara lika lugn o fin när lönen kommer :/ ..eller vet ni vad, jo. Det är cool, värt, typ. Ska nog klämma ut ett fint rekommendationsbrev i alla fall.

Vet inte ens varför jag skrev det nu, för har verkligen inte haft hjärnan på det ämnet under morgonen haha. Repressed feelings, aha!!

Nu ska jag fixa havregrynsgröt. Tänkte prova what the big fuzz is all about. Har varit lika envis sedan jag var liten, med att absolut bara gilla mannagrynsgröt. Men det är väll dags att ta förnuftet till fånga!


Har numera anställt Johanna B som bloggvetare, som en kontring till att jag är hennes trogna assistent ibland (kan hennes schema bättre än henne själv i stort sett). Och hon vet ju precis vad jag gillar såå nya bloggtillskottet bland mina bokmärken är theresalex.blogg.se 

Fabulowwsa svenska modellen Theres Alexandersson, som bor i New York, och lägger upp a hell lot of pics! ÅH asså, jag har aldrig varit i sweet sweet Cali, men you better give your best för mitt hjärta finns för tillfället i the big apple haha.

Och på tal om det. Fick svar från Martina på Study igår och hon skrev att jag är otroligt jobbig som mailar hela tiden och kan andas the freak ut för det är ingen panik än! ..ne, så skrev hon inte, men jag förstod att hon menade ungefär det hihi. Fast det menade hon nog inte heller för hon är jätte snäll och hjälpsam!

Innan inlägget blir otroligt långt och ointressant så trycker jag på repeatknappen på B.o.b ft Janelle Monae - The Kids" och drar på mig mjukisarna ner till köket.

Jackie

No comments: