Monday, November 22, 2010


"No time to hold anything back"

Även om det tog en miljon år att åka till V och hämta sladden (Vic, jag droppade nycklarna i brevinkastet, så du skulle märka att jag varit där hoho!) så var det sjukt mysigt att åka buss i mörkret och lyssna på min musiik och drunkna i min varma jacka. Hade inte varit lika skönt om jag hade någon tid att passa dock men :D

Har ni sett hela Runaway kortfilmen..videon..eller vad man nu säger? Kollade hela förut, tro det eller ej. Jag som inte ens är ett speciellt stort fan av mr West längre, och Selita Ebanks skrämde mig nog mest, men musiken är braa ja (Lost in the World). Och det är ju ändå det viktigaste. Den har mer än 4 900 000 views på youtube, gash!!


Får ju mina Paris flippar ibland. Varför inte bara dra dit när jag ändå tjatar om det hela tiden? Precis som nu med USA, liksom. Meen idag blev jag lite lugn och kände Nu blire USA och efter det the rest of the world (Paris, hihi) och man måste ju börja någonstans och jag vill till USA lika mycket såå som en annan hade sagt, Det brukar lösa sig! :)



Karl Lagerfeld är festlig som oftast gör filmer av hans kampanjer osv. Stötte på den här idag, vet inte om den var så himla speciell eller fin som Remember Now. Meen lite underhållande ändå haha?



Min fantastiska huvudvärk bestämde sig för att komma tillbaka ikväll (riktigt ordentligt med), såå kanske borde lägga mig? 

Jackie

No comments: