Thursday, November 18, 2010


"Rata-tat-tat, on your dum dum drum"

NY MUSIK!! Alltså den lyckan som uppstår, wohoo! LYCKAN SOM UPPSTÅR NÄR JACQUELINE FÅR NY BRA MUSIK! Helt enkelt.. Nu vare Ke$ha's nya album Cannibal, och speciellt låten här under!


Sedan har Wildfox nya lookbook för 2011 kommit, finally! Wuut wuut! Love it. Tänkte vi kör i olika delar, eftersom det är en miljon bilder och alla är lika grymma! Oooch dom bjuder också på ett gäng awesome songs i deras kampanj! Smart!

 Jag är hype hype, Harry Potter i afton med Victic, på Bergakungen! Uuunderbart, jag kommer nog gråta, den är ju rätt mörk och hemsk..faktiskt!


Nu vet jag också varför jag inte provat havregrynsgröt sedan jag var liten.. FÖR DET SMAKAR LIKADANT och är lika...ogott. Meeen med lite banan gick det nog vägen, kan hända att jag gjorde fel också haha.

Jackie

No comments: