Wednesday, November 17, 2010


"Chiquita! Oh lala."

Haha, fick precis ett litet Halleluja moment! Ni kommer bli så, otroligt, lyckliga när jag berättar vad det handlar om. Men först vill jag bara säga att jag har städat idag! Och hämtat in tusen kilo ved (ryggen kommer tacka mig sen) och handlat maaat. Det ni! Samtidigt så har jag mått illa hela dagen, eller haft en liten "uäägh"-känsla, men jag kom på att det var för matens skull. Den ville ner i min mage! Vilket leder mig till mitt Halleluja moment!!


 Banan passar peeerfekt med keso, äpple och kiwi!! Jag var lite orolig, men chansade och slängde ner en bit i min fina mix och deeet var som att bitarna bara föll på plats! :D NÖJD. Ska se om det räcker någon vart, klockan är ju inte såå mycket, och det är ju Grey's ikväll, så får nog inbilla mig att jag är mätt helt enkelt:D

UH och påtal om..ser inte fram emot frukosten i helgen, med massa folk. DÄR ska ni veta att man mår illa efter ett tag, men den otroligt otrevliga kök/diskdoften. Vanligt restaurangfolk är säkert vana, meeeen icke sa nicke för oss andra!

..ingen idé att tänka på det nu dock. Jag längtar tills lönen kommer och knackar på dörren och jag kan inskaffa en foundation! Är alldeles för kallt för puder nu, och mitt vanliga tog slut för längee sen :P

Jackie

No comments: