Thursday, November 11, 2010


"..but when I leave this time I think it's for keeps"

Lite hektisk dag som slutade preciis alldeles perfekt. Häng (jag, Johanna B, Vigge och Linda) framför oklar, otroligt lång, men ändå rolig film Pineapple Express. Bra när man skrattar med i gäng, än åt själva filmen.


 Imorgon skall jag röntga mitt knä i Alingsås, herre.. fingers crossed på det ja. Skönt med lite vila inför sista dagen på praktiken. Jag ska vara duktig och baka lite smarrigt att ta med mig på fredag tänkte jaaag! OCH mina kära vänner, på tal om.. SOM jag är hype inför helgen! Hur bra som helst kan det bli. Är man liksom jobbfri så är man, phuh! Måste planera kläder imorgon tror jag.


Nu tänkte jag drömma sött. Men först, innan jag glömmer igen, måste jag berätta vad en dam sa till mig när jag stod i kassan igår, och hon ville ha ett par byxor billigare för det var hål i dom, och dom var på rea. "Sluta aldrig vara en sådan ödmjuk person som du verkar vara! Ibland glömmer man det, men jag tror inte du kommer göra det. Men glöm aldrig det." Cool visst? :D

Jackie

No comments: