Tuesday, November 2, 2010


"You can't sit on my shoulders 
and call yourself tall!"

Kan någon förklara för mig varför jag är så trött hela tiden? Aaaaall day... Måste nog träna, duhhh! Men, jag blev ju inte mycket piggare under den tiden jag maxade gymmet heller? Oh well. Idag har jag vilat i alla fall, legat i sängen pretty much, så nu värker mina höfter hahahaha. Benen somnar när jag sitter i kors och höfterna bara gör ont allmänt. Yes, jag är 22år va? Inte 80? (Har nog skrivit min ålder 1 kanske 2 gånger sedan jag fyllde år för övrigt, akward!)

Nu tänkte jag kolla The Yellow Handkerchief med bland annat Kristen Stewart! Längtar till hennes nya film Welcome to the Rileys kommer ut, snart snart. Hon är verkligen grymm, celeb girl crush på henne säger jag bara. Kollat the Social Network precis med. Shit att vara så smart säger jag bara haha.. och springa runt på ett stiligt ståtligt Harvard! Mmmhh. Men då vet vi ju nu i alla fall att skaparen av Facebook är ett asswhole, tydligen, hahaha.

 


Imorgon vill jag vakna och vara frisk som en ärta tack! Vet ni vad jag börjar längta till? NYÅR! Hahah, I know, ingen idé än meeen ah. Stor fest tack, med alla nära och kära :) Det kommer vi behöva allihopa i slutet av detta året, trust me. OCH brorarna ska ta över Seanpagne aka mr.nudels hus också, innan han drar iväg till thailandet igen! Don't forget that! :D


Jackie

No comments: