Saturday, November 6, 2010


"Gubben i Lådan"

  
Varför kan inte alla arbetsdagar gå så smidigt och fort som idag? Iofs jobbade jag inte alls länge, och det var typ inget folk hahaha.. Meeen ändå! Det var p3 som gällde på radion (underskattad kanal!) med Daniel Adams-Ray på besök, och massaaa sommarflashbacks och kul musik/jobb/snack med Karrobarro såklart.


Imorgon är det fler gäster bokade..och jag börjar tidigare..och jobbar ensam..  hahaha. Men det gör inget, för nästa helg är jag ledig woopwoop! Kom på att jag inte behövde tacka ja till både lördag söndag varje gång jag jobbar frukosten? Herregud, jag fungerar inte när man måste ta snabba beslut. Oh well, money money!

Ikväll äre häng hos Johanna B som gäller. Mat, godis, film, kan jag tänka mig står på schemat! Nice. Klockan är snart 17 och solen är påväg ner! Vinter nu elleeer? Det är Vampire Weekend som gäller idag också gott folk, DÄR har ni sommar! Herreguu. Men nu blire höstmusik eller vinter..whatever. Glad blir man i alla fall. (Kolla även lyxliraren i videon, hihi)
 


Jackie

No comments: