Monday, November 15, 2010


"You are the place.
So place me anywhere."

Har ju hört hitan och ditan om Stings dotter Coco Sumner, men aldrig hört någon av hennes låtar. Såå nu har jag utforskat (och såklart fastnat för) I Blame Coco, som bandet heter. Hon är ju hur cool som helst, OCH rösten!? Hallå ja, hur kan man inte sjunga bra med en papis röst som Sting's liksom. Hon ser lite ut som en blandning av Kurt Cobain och Alexa Chung, skumt ja, men misstänker det funkar för henne haha. Och låtarna var inte alls som jag tänkt mig, man kan dansa loss ganska rejält skall ni veta!


Frukostmötet (som det tydligen var) gick bra bra och det var kul att få hänga en snabbis med the ladies. eftersom det inte var några andra än frukosttjejerna på plats haha.. Jag hade tydligen inte så bra koll som jag trodde! Meen det gör inget, för nu äre bara caféet jag ser fram emot! HUR NICE kommer det bli!? Behöver ni julmys så vet niii vart ni skall gå! Jag och Natti ska julmysa och lussebaka i tomtemössor, lätt.

För att spinna vidare lite på juloutfits, haha. Jag stör mig på att man måste klä sig så himla klumpigt och osnyggt i kylan! Varför måstet med kylan!? Shorts och superstora stickade tröjor är det finaste som finns. Inte bästa combon för svenskt väder dock..


Nurå? TV kanske?

Jackie

1 comment:

Anonymous said...

I love your site, but honestly tell you that you need more for him to monitor those who commented with your records