Tuesday, November 30, 2010


"Young hearts, I believe that we are not far 
from becoming how we truly are.."

När jag hör Jonas Brothers - Love Is On It's Way så tänker jag på USA och..snart två årsen var det nu va!? Herregu, känns verkligen inte så längesen. Dags att åka tillbaka snart då va? xD Meen i alla fall, när jag hör den och tänker på USA blir jag glaad. När jag kom hem från USA och bodde hos mina grannar (för vi renoverade) och jobbade på Barabamba (..no comment) så hade jag ångest hela tiden typ, mest för jobbet såklart. Meen så lärde jag mig Love Is On It's Way på tre olika pianon hos Olssons (musiker hela bunten!) och blev alltid lite gladare när jag fick drömma mig bort bland noterna och musiken..

..Det kan ni skriva upp någonstans, för det tror jag inte någon av er gjort, visst?


Mina ögon värker. Eller hela huvudet, och ryggen. Kan det vara för att jag suttit vid datorn hela dagen? Är man ledig så är man. Jag har faktiskt städat, lagat mat, hämtat ved, fixat jobb och grejat med annat ocksåå, men i stora drag har jag nog mest suttit här. Det är också för att jag skulle värma mig vid kaminen, men JAG tycker inte den värmt speciellt mycket!? Mamma tycker det är jätte varmt..

Imorgon mina kära vänner! Då rör vi på oss igen :D Stan med eve sen lääägenhetsvisning, woho! Inte jag dock, men eve. Hem till en kompis ska vi också, så det lär ju gå fin fint!

Har fått bekräftat från wifey också. Vi närmar oss en ny frippa gott folk! Linda lät nästan mer taggad än mig, meen hon är ju idolen i det hela lite, eftersom hon vågade ta det lite störree steget och fixa side cut i somras! (så långt går jag nog intee) Vi kommer lösa detta lätt som en plätt tror jag haha :D fingerscrossed.

  
Jag måste träffa folk. Får bara ångest av att sitta såhär hemma ensam hela dagen. Uh, ni hör ju hur humöret går upp och ner för varje rad jag skriver :P Men ah, det är mycket nu. Tro det eller ej. I väntan på något litet, som kommer leda till något så stort!

Jackie

No comments: