Saturday, August 1, 2009

London calling!

Oh, så mkt bra film det har kollats på idag! First of all vill jag (och johanna) säga HA! till Shell-killen. Filmen va AS bra o super mysig.. du är bara avundsjuk på snyggingen! Så det så! Vi kollade alltså på The Lazarus Project och Wild Child. Gott bra för ögonen där :)
Min stackars syster ringde nyss o sa upprört att hon preciiis missade tåget, nästa går om en timme. Kul. Det är nu man ska ha körkort men icke..
Back to the hottie. På eeen gång när han kom in i filmen VISSTE JAG att det var han, mmhm! Nu är det wikipedia bekräftat med! Freddie i Wild Child spelas av Alex Pettyfer, Burberry LÖKEN! Åh vill åka till England och leta upp en hawty jag med.. Han är tydligen 90a.. HALLÅ? Får man vara så stilig när man är så ung gash. Kom igen nu sverige ni ligger redigt behind! Han är med i Beastly som kommer ut nästa år, med Vanessa Hudgens. Där hade HON tur ja.
Rockin'
Jag är hypaaad inför imon med! Go pre-gaming! Det blir bra ska ni se. Har fyndat i mors garderob med, så nu har jag massa kavajer jag kan dra på mig all the tiime hihi.
.
Jackie

No comments: