Tuesday, August 11, 2009


So, I just remembered.. för jag har faktiskt glömt.. att Ashton Kutcher is HAWT! Plus att han har blivit snyggaree på senare tid mmhm. Finfint hår och mysiga bruna ögoon. Vill se nya filmen Spread nu, och leta upp härliga bilder, som en nerd, yesplease :)


Teen Choice Awards var igår, visas idag (på Fox) och jag har spanat outfits! Några himla stiliga som vanligt, men några himla ..no comments, som vanligt. Såg att varenda tjej hade en kuvertväska i handen och det uppskattar jag mycket mer nu förtiden! Tyckte alltid det va så jobbigt förr, men axelband är!! UPPRÖRANDE!! speciellt på bilder usch.. såå måste leta fram mina old favos och inskaffa lite nya! Lite fransar lite nitar :) Fyi så är Jonas Brothers hosts för the show hihi.

Det har varit en myyysig dam at nanis place. Martin har hållt sig på övervåningen hela dagen så vi har haft ladie time by our selves framför tvn :D Thaimaten blev HIMLA god, och vi gottade oss med lite choklad+snickers glass som dessert. Nu är jag så galet trött med, men ska försöka att komma upp i lagom tid imorgon iaf så jag kan fixa o trixa med både det ena och det andraaa.. Btw, jag o joanie skakade hand med Mr.Fendi igår hihi.. det ni! (Namnet Luca Formilli Fendi har fastnat i mitt huvud)

Huuur löki röst har inte Jason Mraz? LIVE tillomed, me so proud. Om du är en stilig vettig gosse och känner att du är i samma klass som JM så varsågod att kontakta mig.


Nu ska jag nanaa och mysa med de nya David Cook låtarna i min säng ja tack.
Jackie

No comments: