Tuesday, August 4, 2009

Friggin' Btch.

Oops.

Jag har så ont i huvudet så jag vet inte vad. Det snurrade till inne på Gina i stan förut med, det va skumt. Men jag uppskattar inte att klaga såå nu ska jag sluta tjata om det.
Har precis värmt två kycklingklubbor som jag ska äta med hot sauce, mmhm, för det är himla gott!! Sen ska jag pallra mig upp till mitt rum o fixa tidningarnaaa. Vart ska jag ha dom? Det är alldeles för många för att ha.. någonstans. Täckte hela mitt skrivbord sist..

Jag är inte speciellt glad idag, av flera anledningar. Men kvällen går nog fort sen är det ny daag med nya tag! Tror jag ska dricka mjöölk!! MJÖLK folk, är himla underskattat av de flesta, men oj så uppskattat av mig o evelina! Det löser flera problem :)

Inne på Rut kom jag att tänka på det här med att jag har träffat Doutzen Kroes. Har nog skrivit om det förut, men det är faktiskt ganska ballt. Iaf om man är intresseeerad av fashioon, för hon är ju faktiskt super modell. Det är inte du så!

Pallaaa.
Jackie

No comments: