Wednesday, August 5, 2009

I said No no no.

Nuuu har jag.. skrivit ner alla tidningar! Nästan iaf. Månad År Framsida - så himla mkt lättare att leta fram sedan! Jag har gjort en fin liten fashion book haha. I toppen ligger TeenVogue och Nylon.. and so on. Typ. Undrar lite över vissa tidningar jag köpt :S Hittar artiklar och grejer inuti som jag inte hade någon aning om haha. Hello buy and forget.

När jag gick igenom allt hittade jag lite favoriter dock! Fööör det första såg jag en skruttit kampanjbild på Jay från the City hahah. Akward. Rev ut en Burberry med Alex Pettyfer med, mmh stilhet på väggen exakt nu! En artikel jag blir glad av är "Blame it on Brazil". HerreGUD vad stiligt folk dom är! Ska verkligen åka dit o spana asap.
.........
...
I en av Vogue's Model Issues hittade jag en bild på Raquel Zimmerman, och då blev hon genast en av mina favoriter! Visste INTE att hon var från Brasilien! Anywho så va bilden föör söt haha. Hon e ball.
Kommer en ny serie från Fox; Gleek heter den. Verkar ju spännandee haha.. Ska tydligen bli en hit iaf. Om folk orkar kolla! Det är inte så poppis med tv these days..

Jag måste äta något. Min huvudverk är nästan borta nu iaf hihi. Men måste foortfarande stapla alla tidningar någonstans, stiligt!, och då behövs det energiiii! Lyssnar på Twilight på youtube (letade faktiskt inte utan den kom upp) och nu blev jag sugen på nya böckeer!! Gash..

Jackie

No comments: