Monday, August 10, 2009

Here it comes..

Dagens musik á la helgen I will remember!

David Cook:
Light On
Lie
A Daily Anthem
Permanent
the Time of my Life

Shit. Jag älskar älskar älskar verkligen de senaste dagarna i mitt liv. Massa sol och nytt folk, happy times med underbar svensk sommar! DÅ är det helt ok att bo här :) Men nu vill jag iväg more then ever, seriöst, palla sitta omkring. I say no more så har jag inget sagt.

Avslutningsfesten igår på Lounge va rolig for sure. Jag o Johanna vandrade vidare till grannen (Push) sista 1½ timmen där vi mötte upp Evelina och Martin. Stämningen under hela natten va uppskattad med massa skratt! Även om vi inte kom hem förens 7 imorse så mår jag toppen nu. Tack underbara nya vänner & nära o kära för detta. Här kommer lite blandade bilder från de senaste dagarna..

more to come v

Jackie

No comments: